01//02

Գործարար վարվելակերպի կանոններ

02//

Գործարար վարվելակերպի կանոններ

//02

Գործարար վարվելակերպի կանոններ

Լինելով նորարար, հարմարավետ և «խելացի» թվային լուծումներով առաջատար դիրքերում գնտվող բանկ, Ֆասթ Բանկը առավելագույնս ձգտում է լինել մշտապես  հասանելի և վստահելի գործընկեր իր հաճախորդների համար՝ կարևորելով աշխատանքային էթիկայի կանոնների պահպանումն ու զարգացումը: Ուստի Բանկը ի թիվս այլ արժեքների  որդեգրել է այնպիսի հիմնարար արժեքներ, ինչպիսիք են`

  • Շարունակական ուսուցում
  • Բարձր պրոֆեսիոնալիզմ  
  • Անվտանգություն
  • Պատասխանատվություն (այդ թվում նաև՝ սոցիալական)  
  • Թափանցիկություն
  • Հոգատարություն
     

Բանկի յուրաքանչյուր աշխատակից պարտավոր է հետևել Բանկում ընդունված աշխատանքային էթիկայի կանոններին, իր գործողություններում և մասնագիտական պարտականությունները կատարելիս պետք է հետևողական լինի արտաքին տեսքի, գործելաոճի, խոսելաոճի, վարվելաձևի կանոնների պահպանմանը։

 

Բանկի աշխատակիցների էթիկային և գործարար վարվելակերպին կարող եք ծանոթանալ ստորև։

 

Տեսնել ավելին