Գործարար վարվելակերպի կանոններ
Լինելով նորարար, հարմարավետ և «խելացի» թվային լուծումներով առաջատար դիրքերում գնտվող բանկ, Ֆասթ Բանկը առավելագույնս ձգտում է լինել մշտապես հասանելի և վստահելի գործընկեր իր հաճախորդների համար՝ կարևորելով աշխատանքային էթիկայի կանոնների պահպանմումն ու զարգացումը: Ուստի Բանկը ի թիվս այլ արժեքների որդեգրել է այնպիսի հիմնարար արժեքներ, ինչպիսիք են`
- Շարունակական ուսուցում
- Բարձր պրոֆեսիոնալիզմ
- Անվտանգություն
- Պատասխանատվություն (այդ թվում նաև՝ սոցիալական)
- Թափանցիկություն
- Հոգատարություն
Բանկի յուրաքանչյուր աշխատակից պարտավոր է հետևել Բանկում ընդունված աշխատանքային էթիկայի կանոններին, իր գործողություններում և մասնագիտական պարտականությունները կատարելիս պետք է հետևողական լինի արտաքին տեսքի, գործելաոճի, խոսելաոճի, վարվելաձևի կանոնների պահպանմանը։
Բանկի աշխատակիցների էթիկային և գործարար վարվելակերպին կարող եք ծանոթանալ ստորև։
էջը թարմացվել է 10/11/2022, 14։00